Sorry...

...det var länge sen sen sist...jag är helt värdelös på det här...

Nu har jag bara en och en halv arbetsdag kvar, sen bär det av till Stockholm för en veckas julledigt!! Ååååhhh vad det ska bli mysigt!! Jag ska åka en massa pulka med ungarna, baka julgodis med Joanna, träffa mysiga vänner, julmysa med familjen och framför allt....panikshoppa de sista julklapparna!!!

Hemma hos mig är det så där lagom juligt...jag gillar ju inte rött, så det är vitt och silver som är åters jultema. Lite sparsamt julbonat är det men med stjärnor i alla fönster, amaryllisar (vit förståss) och hyasinter (vita...öööh vad annars). Julgranen är förståss också på plats!

Nu hoppas jag bara på att vädret inte ska försämras, jag har ingen större lust att fasta på nåt sunkigt motell i Grännapå vägen, bara för att sverige har snöat igen.



Jag önskar er alla en riktigt god jul!!

 



¤<<<– ¤<<<– ¤<<<– ¤<<<– ¤<<<– ¤<<<– ¤<<<– ¤<<<– ¤<<<– ¤<<<– ¤<<<–

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0