Jag har blivit hemlös!!

Helt plötsligt (efter ett år) har min hyresvärd bestämt sig för att det är dags att måla om hos mig, något jag visserligen är väldigt glad för, men det hade ju varit roligt om man fick reda på det lite tidigare än samma dag. Det var ju bara att skruva ner hyllor och plocka undan tavlor i ett nafs...dessutom säger dem att det bästa är om jag inte bor där under tiden....jaha...vart ska man då ta vägen, undrade jag. Johanna ställde förståss upp, snäll som hon är. Imorgon dock, kan jag inte sova hos henne, så då får jag sova på jobbet. Ibland är det tur att man jobbar på hotell.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hallåååå haru lagt av eller??

2009-10-27 @ 22:17:33
URL: http://auroraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0