Vill inte!!

Jag VILL INTE gå och väga mig idag, jag tror inte att det har gått så värst bra denna veckan. Det skulle vara riktigt konstigt om jag hade gått ner...Mc Donalds, Krämbullar och annat gott gör ju inte susen för vikten precis....

Efter det ska jag och Hanna gå och träna, känns ganska så aktuellt nu, faktist. På onsdag ska jag nog på cirkelfys och på torsdag ska jag gå på medeljympa. Måste röra på fläsket lite :-)

Jag bara längtar efter att åka bort nu, det är ju inte så konstigt med tanke på skitvädret ute, skulle vara skönt att komma till värmen... Det behöver inte ens vara jättevarmt....lite vårväder hade räckt för att jag skulle bli på bättre humör. Just nu känns det rätt bra att det är slutet på februari, då vet man åtminstonde att det här skitvädret inte varar i mer än en månad till i alla fall. Jag ska försöka komma iväg någon gång i vår, vet inte med vem än, men bort ska jag!

Ha en trevlig dag i skitvädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0