....vill gå hem...

Sitter på jobbet, klockan är kvart över elva....inget att göra. Det känns rätt meningslöst att sitta här nu. Jag vill hem och sova.
Jag är ledig fredag-söndag och det ser jag verkligen fram emot, jag har jobbat mycket på sista tiden.
Jag träffade Jasmine idag, hon är i Ängelholm på blixtvisit, vi tog en sväng på stan och fikade på Graffiti, sen gick vi hem till Xinna och fikade med ungarna.
Imorgon ska jag träffa Frida, det ska bli kul, jag har inte träffat henne på jättelänge, inte mer än att vi har stött på varandra på stan. Det ska bli kul att få en uppdatering i vad som händer i hennes liv, hon har ju alltid tusen järn i elden. Är det inte kokböcker så är det nytt jobb eller restaurangköp...oftast allt på en gång....energi....något som jag lider brist av...
Själv kämpar jag på med det jag har framför mig, och förhoppningsvis snart bakom mig. Det går ganska bra nu, och jag har fortfarande lite motivation. Ibland känns det som att det inte händer någonting, men då får man blicka tillbaka och inse hur långt jag faktist har kommit, det var inte precis så här jag såg ut i Augusti när jag tog steget och bestämde mig för att göra något åt mitt liv och min hälsa. Det har varit många frustrerade kvällar och många svettiga pass på gymmet. Jag tror att jag ska lägga upp före och efter bilder, men det blir först när jag är färdig.

På lördag är det Melodifestivalfinal och givetvis fest hos Patrik och Ola, det ser jag fram emot, hoppas att Anna Bergendal vinner, jag tycker att hennes låt är bra, och hon är bra! Det var dessutom 12 år sedag som sverige skickade en ballad, det hade varit kul! Funderar på en helnykter helg, för att få ett bra resultat på måndag, men vi får se hur det blir med det...fest utan alkohol är lite som pizza utan ost, meningslöst. Nej, usch, vad fjortis det lät...

Förövrigt så ser jag självklart fram emot min och Lisas Kosovoresa, jag har tittat lite på wikitravel för att hitta roliga saker att göra medans vi är där, kanske lite museum, musikklubbar och annat skoj!

Nu ska jag snart stänga och gå hem!! God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0